Acum cateva luni, Heineken a lansat o bere in lumea virtuala, mai exact lansarea a fost facuta in 17 martie 2022, intr-o lume digitala cu NFT-uri. Nu sunt in categoria lor de consumator si nu mi-a pasat de lansarea unui nou produs. In schimb, am urmarit ceea ce inseamna o lansare intr-o lume digitala si care a fost feedback-ul celor care au fost invitati, adica acei influenceri, bloggeri, vloggeri si restul care au participat la eveniment.

Am urmarit parerea celor care au scris pe bloguri si am ramas surprins sa observ ca acest tip de evenimente nu sunt tocmai potrivite pentru cei care sunt obisnuiti cu interactionarile fizice. Intr-o lume digitala totul este digital, iar interactiunea nu este una asa cum trebuie sa fie. Evenimentul acesta a fost doar un test pentru ei, sa vada parerea celor care au participat.

Iar parerea lor a contat foarte mult si nu a fost una pozitiva. Sper sa nu mai vedem evenimente de lansare intr-o lume digitala. Iar daca se vor mai organiza astfel de evenimente le doresc exact succesul pe care il are o bere digitala.

Heineken nu are ce sa faca cu banii si ii investeste intr-o lume digitala. NFT-uri, chestii, dar sa nu se mai intampla. Nu de alta, dar cei care au participat au spus public ca nu prea le-a placut faza cu evenimentul digital si berea aia falsa, cu gust de megabiti.


1 comentariu

A WordPress Commenter · aprilie 7, 2022 la 7:20 pm

Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată.